Α. Οι ψυχολογοι οφείλουν να σέβονται της αξιοπρέπεια του πελάτη ως προσώπου με διαφορετικές ηθικές και πολιτισμικές καταβολές, με σεβασμό στις ιδιαίτερες ιεραρχήσεις του αλλά και στην ιδιωτικότητά του. Για το σκοπό αυτό η τήρηση του απορρήτου είναι απαραίτητη. Επιπρόσθετα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι πελάτες κατανοούν και δίνουν τη συγκατάθεσή τους στο να δράσει ο ψυχολόγος.
Β. Οι ψυχολόγοι πρέπει διαρκώς να εξασκούν και να εξελίσσουν τις δεξιότητές τους, να καταλαβαίνουν πότε προσεγγίζουν τα όριά τους και να διαπιστώνουν σε τι βαθμό είναι ικανοί να εξασκήσουν το επαγγελμά τους.
Γ. Οι ψυχολόγοι πρέπει να επιδεικνύουν υπευθυνότητα, αξιοπιστία απέναντι στους πελάτες και στην κοινότητα. Οφείλουν να παραπέμπουν τους πελάτες σε ειδικούς με σκοπό να λάβουν τις καλύτερες ενδεικνυόμενες υπηρεσίες.
Δ. Οι ψυχολόγοι οφείλουν πρέπει να λαμβάνουν μέτρα ώστε να φροντίζουν την ψυχική τους υγεία και ακεραιότητα ώστε να διασφαλίζουν την απρόσκοπτη άσκηση του επαγγέλματός τους. Οι ψυχολόγοι πρέπει να εποπτεύονται. Πρέπει να δηλώνουν με ειλικρίνεια τις ειδικότητες και δεξιότητές τους που θα πρέπει να αντιστοιχούν στις υπηρεσίες που προσφέρουν. Οφείλουν να είναι ευθείς και ξεκάθαροι ως προς το ρόλο και τις επαγγελματικές δεσμεύσεις τους. Δεν χρησιμοποιούν την επαγγελματική τους σχέση με τον πελάτη προς ίδιον όφελός τους και δρουν ανάλογα όταν στη δουλεία τους εμπλέκονται προσωπικά συμφέροντα.